ponnyryttaare

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

idaag ;D

Av ida :D - 12 oktober 2010 16:12

tjjaa :P

kom precis hem från stallet , jag har inte ridit idag för det är

den sista fotbollsträningen idag ;) <3 Jag bara mocka osv och hälsa

på henne ^^

Såå seeg dag i skolaan, matten är såå jj*vla trååkig!! Vi har 1 tim & 40 min matte på tisdagar och onsdagar!! USHH :(

va jättetrött i skolan idag mä .. Är lite förkyld och nu efter lunch fick jag

ont i huvvet ;( jag har fortfarande det lite , men jag vill gärna träna :D


Det ska bli en rolig träning idag sa ledarna , med mkt tvåmål (Y) <3

Kommer sakna fotbollen över vintern , men vi kommer nog sätta igång

att träna igen inomhus i januari elr nått ;P

tack och hej leverpastej!

 

  

GAMMAL BILD :P (ful hjälm också)

Första gången jag red i dalsland på Dalslands aktiviteter,

då red jag på lucky fd. galopphäst ;d

Han va jättebra kom jag ihåg ! ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida :D - 24 oktober 2010 10:06

   ponyrideer.blogg.se hejdå (YY)

Av ida :D - 23 oktober 2010 10:10


Jahopp, då har man vaknat :) Ska rida i dag , men inte förren vid 4 eller något ^^. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu på förmiddagen, kanske ska tvätta täcken & schabrak :d Det behövs verkligen! Men det är tråkigt väder just nu så vi får s...

Av ida :D - 22 oktober 2010 22:27

hehe, har städat lite bland ridgrejjerna hemma nu ;) Det behövdes verkligen, vi har fan minst 50 olika ridstrumpor som inte har nån "kompis" eller vad man ska säga ;d är trött, så ska snart nana även om det är tidigt :D puss   ...

Av ida :D - 22 oktober 2010 20:21

har inte bloggat på länge, har verkligen inget blogghumör -.- FREDAG=kolla tv och proppa i sig godis! XD Adíos. ...

Av ida :D - 19 oktober 2010 17:05

Hejhej :) <3 Tråkig dag i skolan somvanligt -.-' Vi har Eget arbete, Matte i 1 ½ timma, Elevens val, SO och Spanska ;P Elevens val & Spanska e ganska roligt, men tummen ner för dagen ändå ;) <3 höhö, sedan åkte jag hem och åt lite och s...

Skapa flashcards