ponnyryttaare

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

Hiss & Diss

Av ida :D - 15 oktober 2010 23:08

Japp, dags för bloggens första hiss & diss .

Hiss & diss om olika ridsaker/kläder.


  


Hissar = grejor som jag tycker är bra.


  

Showmaster Schabrak med lena furberg häst.

Haha, jag ger faktiskt de här schabraket en hisss för jag tycker det är gulligt med

en söt pony. Schabraket är sötast på en shetlandsponny/ponny som är lite busig :D Haha, mobba mig inte för min hiss utav dessa. Men de är ju gulliga och bra kvalité också.


  

Racesafe väst

ABSOLUT en hiss till dessa snygga västar. De är jättesköna, har inte en sån men skulle gääärna vilja ha! :) Brukar kosta ganska mycket, men ändå :P.


  

Hästsalva

Denna hästsalva är bra till allt möjligt. Smörja in hovar, lägga lite runt ögonen så inga myggor kommer dit, till sår/mugg m.m Äger en sådan här och de är jättebra! Rekomenderas till alla hästägare! :)


  


Diss= Saker jag inte gillar.


  

Tegera vinterhandskar

Många säger att dessa är bra på vintern att rida i, och att dom är varma. Visst är dom det, men går sönder väldigt lätt . Bu, för dålig hållbarhet. Mina gick sönder första dagen. (Gjorde inget speciellt utan att mocka).

Diss till tegera vinterhandskar.


  

Tretorn ridstövlar

Visst, jag gillade tretorn innan. Men de är egentligen inte så snygga och inte alls bra hållbarhet. Och det är bara smala ben & fötter som får plats i stöveln :(

Liten diss till tretorn.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida :D - 24 oktober 2010 10:06

   ponyrideer.blogg.se hejdå (YY)

Av ida :D - 23 oktober 2010 10:10


Jahopp, då har man vaknat :) Ska rida i dag , men inte förren vid 4 eller något ^^. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu på förmiddagen, kanske ska tvätta täcken & schabrak :d Det behövs verkligen! Men det är tråkigt väder just nu så vi får s...

Av ida :D - 22 oktober 2010 22:27

hehe, har städat lite bland ridgrejjerna hemma nu ;) Det behövdes verkligen, vi har fan minst 50 olika ridstrumpor som inte har nån "kompis" eller vad man ska säga ;d är trött, så ska snart nana även om det är tidigt :D puss   ...

Av ida :D - 22 oktober 2010 20:21

har inte bloggat på länge, har verkligen inget blogghumör -.- FREDAG=kolla tv och proppa i sig godis! XD Adíos. ...

Av ida :D - 19 oktober 2010 17:05

Hejhej :) <3 Tråkig dag i skolan somvanligt -.-' Vi har Eget arbete, Matte i 1 ½ timma, Elevens val, SO och Spanska ;P Elevens val & Spanska e ganska roligt, men tummen ner för dagen ändå ;) <3 höhö, sedan åkte jag hem och åt lite och s...

Ovido - Quiz & Flashcards