ponnyryttaare

Direktlänk till inlägg 26 september 2010

hejhej :'']

Av ida :D - 26 september 2010 20:38

Jag är typ jätteglad :D <3

Det var en jätteeeeelyckad dag ida !! ^^


Först var det match mot Ytterby, laget är typ bäst i hela våran serie och

vi har aldrig vunnit över dom på 11-manna förut ..

MEN idag så var vi såå grymma (y) Så vi vann med 3-1 och ändå hade vi två

99:or med :'O

Haha, kännn på den ytterby ! (a'<3


Sedan skulle jag hoppträna i paddocken för frida också :) 

Det gick jättebra idag , vi hoppade 80-90 cm =] Det var bra eftersom jag ramlade

av förra veckan och då kände jag mig lite osäkrare denna gången..


  

Så här såg det ut när vi hoppade.

Den gröna linjen gjorde vi också ibland men annars gjorde vi galopp i höger varv o hoppade studsen och sen bryta av till trav , vända snett igenom till vänster varv och fatta galopp och hoppa 40 cm hindret och sen oxern :) Vi hoppade också bara oxern utan 40 cm hinder innan och sen lite annat :D

Det var både styrka i studsen och ha en ganska ökad galopp till oxern.

Alice var jätteeebra idag , alice är bääst (y) <33

Imon blir det nog en runda i skogen :D


Imon äre skola igen -.-'

ha de gött

pussen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida :D - 24 oktober 2010 10:06

   ponyrideer.blogg.se hejdå (YY)

Av ida :D - 23 oktober 2010 10:10


Jahopp, då har man vaknat :) Ska rida i dag , men inte förren vid 4 eller något ^^. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu på förmiddagen, kanske ska tvätta täcken & schabrak :d Det behövs verkligen! Men det är tråkigt väder just nu så vi får s...

Av ida :D - 22 oktober 2010 22:27

hehe, har städat lite bland ridgrejjerna hemma nu ;) Det behövdes verkligen, vi har fan minst 50 olika ridstrumpor som inte har nån "kompis" eller vad man ska säga ;d är trött, så ska snart nana även om det är tidigt :D puss   ...

Av ida :D - 22 oktober 2010 20:21

har inte bloggat på länge, har verkligen inget blogghumör -.- FREDAG=kolla tv och proppa i sig godis! XD Adíos. ...

Av ida :D - 19 oktober 2010 17:05

Hejhej :) <3 Tråkig dag i skolan somvanligt -.-' Vi har Eget arbete, Matte i 1 ½ timma, Elevens val, SO och Spanska ;P Elevens val & Spanska e ganska roligt, men tummen ner för dagen ändå ;) <3 höhö, sedan åkte jag hem och åt lite och s...

Ovido - Quiz & Flashcards